Smile that colgate white

Hejsan!
En stor anledning till att jag aldrig tar tag i bloggandet beror faktisk på att jag aldrig orkar sitta vid datorn, laddar bara ner serier/film som jag sedan kollar på. Men jag kom på att jag kan ju ladda ner en app! Smart va?

Ligger just nu i sängen, försökt sova, men misslyckats, hah. Ska nog ge det ett försök till snart.

Lite uppdateringar om livet kanske? Jo, i helgen så fick jag besök av Sabina, som vanligtvis jobbar varje helg. Men denna helg var hon ledig så hon kunde komma och hälsa på! Riktigt mtsigt, det händer som aldrig, så det gjorde mig glad. Hmm, vad mer? Jag äger på att ta mig iväg till skolan (kan vara för att jag bara går 2, ibland 3 skoldagar/vecka), jag är grym på att ta mig iväg till gymmet 5 dagar i veckan, guttt. Äter också så himla bra, och jag har blivit så mycket piggare också!

Funderar faktiskt på att göra bloggen till en liten mer nyttighets-inspirations-hälso-blogg typ. Dela med om recept och sådant, kan det vara intressant?
Såklart inte bara hälsogrejer, men det är ju fint med inspiration tänker jag!

Just ja! Har fixat praktikplats på Glam & Shine i Göteborg igen. Åker dit första helgen i februari och hem igen första helgen i mars, och då har jag även lov, guuuttt! Var ju på denna salong innan jul också, fina människor där. Kan bli att jag eventuellt blir anställd där efter studenten, dock på deltid, men det är ju ändå inte dumt!

Wall of text idag kanske, förlåt you guuuys! Och det ville inte fungera med att lägga in bilder. Så hejhejhej tråkigt inlägg.


















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0