I'm my own worst enemy

Helloooo. 

Har precis käkat, hemgjorda köttbullar och kokt potatis, med sås också. <3 Så gott! 
Körde egentligen på mitt biffrecept som jag brukar göra, men tänke "äh, gör köttbullar istället", and so I did.
 
Körde på med ett ben- och magpass igårkväll, inte så jävla kul att gå idag, så det känns riktigt bra! 
Imorse hade jag körning på trafikskolan, så jag körde, och efter det så for jag en sväng på gymmet och tog armar, axlar och rygg. Snart ska jag ta mig ut på en promenad med min oerhört vackra hund. Feeeel gooouuud. Imorgon blir det vilodag, och då ska jag även passa på att luncha på stan med HannaLampa, och sedan ska jag följa med henne till salongen där hon praktiserar och tvätta mitt hår, hahaha, allt för att få sitta i en torkhuv istället för att föna det torrt hemma... 
 
 
 
 
Fin proteinshake gjord på ägg, kvarg, vatten, stevia och kakao!!

Nu ska jag göra lite nytta här!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0