heeey mister

Skulle ju försöka börja blogga igen hallå! 
Men ibland är det fullt upp och ibland har man inget att berätta om, haha.
 
Köpte gymkort i lördags, och tränade även där på kvällen - SJÄLV. Eftersom jag har fobi för gym så känns det jäkligt gutt att jag klarade av det. Eftersom det var spontant så provade jag alla olika maskiner som fanns, så jag vet på ett ungefär hur man gör. Värken på söndag var inte att leka med, men fan vad glad jag var över det!
 
Igår körde jag armar, axlar, bröst och rygg. Tänkte nämligen dela upp det i två bitar. Så idag kommer det bli ben, mage och rumpa. Hoppas verkligen att det inte är mycket folk på gymmet när jag åker dit. Så sjukt jobbigt när man har prestationsångest att det är ett helt gäng där, nu till en början alltså! 
 
På tal om helt andra grejer så surar jag lite över att jag inte fått tag på Ella på salongen i Göteborg där jag hade praktik innan jul. Skulle vilja veta om jag får mer praktik där eller hur det ser ut för mig. Oh well.
 
 
 
 
Käkade svingott också förresten. Stekt potatis, kvarg+sweet chili-sås, majs, tomat och kyckling som är rullad i en kokos- och curryblandning. Kalasgott, och nyttig också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ
 
 

Kommentarer
Postat av: sabboooo

blogga om miiig<3

2014-01-20 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0