De vet priset på allting, men inte värdet av nånting

Hej där.
Var ett tag sen nu va, höhö. 
Men har varken haft lust, ork, eller tid (okej, tid har jag egentligen haft, SCHHH) att skriva på den här söta lilla bloggen.

Har varit förkyld nu sen julafton, och den vägrar försvinna. Blir galen. Men tänker trotsa skiten och träna lite grann ikväll ändå. 
Har börjat på ett nyttigt liv nu förresten, såhär lagom till ett nytt år, hah. Men det går faktiskt riktigt bra, inget godis eller cola. Eller ja, på lördagar får jag dricka cola åtminstone. Men har klarat mig finfint hitills! God och nyttig mat gör jag också, så det är ju gött. 
På lördag ska jag och My åka och köpa oss gymkort, för nu jävlar kan vi ju peppa varandra och se till att det blir gjort också. 
 
Ah, det var väl en fin uppdatering?
 
Förkyld, korthårig och orange nu för tiden. Gööött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0