Pyromantiker

Kom in från 30-minuters jogginrunda för en liten stund sen. Jävlar vad det känns bra alltså. Assegt att ta sig ut, men när jag väl kommer ut så är det så jääävla skönt! Har dessutom börjat orka springa mer, går knappt alls under mina joggingturer längre, så jävla grymt alltså. Tror nog jag kommer öka på 20-minuterstiderna till 30 eller 40, riktigt skönt att komma in efter en sån runda liksom. Ska snart duscha för att sen kolla nån serie och sova. Man blir ju helt slut på.
Imorgon ska jag fortsätta med skoluppgifter som borde lämnas in snarast. Sedan ska jag fortsätta min duktighet genom att börja städa lägenheten. Hade även tänkt ta min långpromenad till Solbacken för att köpa ett tält till i sommar. Känns gött att det är sommarlov om en månad, och att det dessutom blir festival nästa månad. WIIIE.
Har dessutom ordnat en plats att sova på i Karlstad, eftersom jag åker dit direkt efter Bråvalla, och det är ju två dagar mellan första festivalens slut och andra festivalens början. (TACK MARIA!!) ÅH VAD JAG LÄNGTAR. Känner mig så taggad på allting just nu.
 

Inspiration!!
 
 
mvh cpleendet.
(JUSTE, HAR BYTT STAVAR I KINDERNA NU, SER MYCKET BÄTTRE UT. Plus att jag slipper ha tungstavar som stör mina tänder!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0