Om vi skulle åka dit, gör vi det i limousin

Heyyyyaaa.
Fick ett samtal idag från Online i Umeå. De gillade det jag skrivit om mig själv i min jobbansökan och vill ha mig där på fredag för arbetsintervju! SÅ GRYMT. Hoppas jag får det nu bara!

Annars rullar väl allt på som vanligt. Försöker äta nyttigt, försöker ta mig ut varje dag på springtur. Igår började jag med ab-träning också. Så nu blir det ab-träningen + springa varje dag fram till festivalen! Känner mig så grymt taggad nu när det är sommarlov om exakt en vecka idag, det är asfint väder om dagarna, jobbintervju på fredag, piercingkunder som kommer och klippkunder osvosv. Det känns så bra. PENGAR RULLAR IN DET GÅR BRA NU, typ. hahah.
 
Nu ska jag få i mig någon mat så jag kan dra ut på springturen efter det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0