Om jag inte spelas, inte bra för min karriär

JAG HAR FÅTT JOBB I UMEÅ!!!
Så jävla fint. Nu kommer jag tjäna massor av pengar känns det som.
NU börjar jag bli taggad på både festivalerna OCH turkiet, eftersom jag kommer ha pengar över efter det. Åh, så himla lycklig alltså.

Har haft Sara och Simon här ikväll, mysigt som fan. Har även firat med rosévin och god grillad mat. SÅ LYCKLIG. På söndag börjar "inskolningen". Så imorgon blir det att städa som fasen, plus att Sara tänkt bjuda mig på dricka imorgon, så krogen i Skellefteå here i come! Hihi. Sara är världsbäst!


PUSS PÅ ER ALLA HIHIHIHI SÅ GLAD SÅ ALLA FÖRTJÄNAR DET!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0