oh.. hi..

Har inte bloggat på länge hihi. Kanske ska kasta in ett förlåt...?

Har varit galna helger den senaste tiden. Tog min krogoskuld med Mathilda för ungefär en veckor sedan. Hade säkert kunnat vara roligare, men det var ju absolut inte tråkigt! (KAN INTE ALLA JÄVLA FYLLA ÅR NÅGON GÅNG SÅ NI KAN FÖLJA MED?!?!?!) Denna helg som var, så gick jag dock inte ut, var bara på hemmafest och hade det jävligt mysigt. Vet dock inte hur jag ska göra i helgen.. Får se om det blir Skellefteå, Lycksele eller Hemavan. I REALLY HAVE NO CLUE. Ähhh, det är ett senare problem.
 
Har kommit igång med att äta lite nyttigare och gå långa snabba promenader, känns bra! Nu gäller det bara att fortsätta med det. Men det tror jag nog ska gå rätt bra, hihi.

Har fortfarande ingenting att skriva om egentligen...

So fuck this man!
här får ni en konstig bild på mig, har ingen aning om vad jag gör. Vet ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ



Kommentarer
Postat av: Mathilda Dicksdotter

Whiiiiie :D !!
Fan va snygg du är kvinna!
Jag tror att du ...
Hmm, du ser trött, bekymmrad, lite borta ut på samma gång.
Du biter dig i läppen och särar dina fingrar. Ska jag verkligen fortsätta analysera bilden? xD Började bli lite läskigt...
Men jag tror att du är/spelar bakis som fan och berättar om din natt med en saftig flata<3

Svar: HAHA, så bäst!
kaninis

2013-03-05 @ 14:34:07
URL: http://fashionnphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0