Whatup

Fin bild på fin man.
 
 
HEJ ALLIHOPA, JAG ANTAR ATT NI SAKNAT MITT BLOGGANDE?!?!?!

Orkar inte skriva en massa om vad som har hänt sen sist jag uppdaterade. Men jag kan ju åtminstone berätta att igår så bestämde jag mig för att börja motionera en hel del. Så jag var ute och sprang i 20 min, plus att jag var ute och gick i kanske 50-60min. Idag har jag också hunnit med att vara duktig, gick 30min tidigare idag i rask takt och har precis kommit in från en springrunda på 25min. GO SOFIA!
Måste ju bli lite mer fit till sommaren, efter allt supande det senaste halvåret så har jag ju faktiskt gått upp en del. DUMMA. Men nu jävlar blir det skärpning på alltihop, än en gång, hihii.
Mocca har även fått en gullig liten sele, så det blir mindre jobbigt för henne att kuta med mig. Både jag och Mocca är supertaggad på att klara av att göra detta varje dag fram tills festivalandet. (Kommer ju dock ha vilodag från springning någon dag i veckan, det är ju också viktigt liksom.)
 
 
Jag undrar hur intressant detta är för läsarna egentligen...? Men det är ju en uppdatering iaf, okeeeej?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0