Vi vet hur dessa adliga as ska tas

Sitter och irriterar mig över min förkylning. Tycker det är dags att den försvinner nu.
Ska åka till Lycksele vid fyra, har tänkt gå till stan eftersom det är hyfsat varmt ute, och eftersom att jag tänkt vara hos Ello (eller Sabbo, vet ej än) under kvällen, så Monki vill ju ha en redig promenad. Jag vill dessutom fortsätta med det jag påbörjat och gå varje dag och springa 5 gånger i veckan, men det har ju varit paus från det nu i snart en vecka eftersom det är dåligt att träna då man är förkyld, wäääähh.

Sitter och nördar sönder denna atm:


Gammal, men så bra!! Man hör att Frej är värsta ung, haha.
Tycker alla ska lyssna på den nu!
 
Sitter även och peppar till Bråvallafestivalen och lite till Putte. Tänk att få se Frej två gånger i sommar, ÄR SÅ GLAD ÖVER DET WOOPIDOOO.
 
Nä, nu ska jag trycka i mig nån sorts mat innan jag ska börja gå in mot stan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0