I want to break free

Hello there
 
Imorse hann jag inte springa som jag hade tänkt, så det blev att gå till skolan direkt efter frukosten. Hade herrklippning på förmiddagen och damklippning på eftermiddagen. Gick svinbra att klippa dem båda. Så fort jag kom hem så tog jag ut Monki på en 30 minuters promenad, sedan tvättade jag lite kläder, åt mat och sånt där. Nu har jag precis kommit in från en 20 minuters joggingtur och är glad över att jag har vilodag imorgon!

Imorgon blir det att stiga upp tidigt så jag hinner med en 30minuterspromenad på morgonen för att sedan gå iväg till skolan där Dahlsbussen kommer stå, måste köpa lite frisörgrejer nämligen, mestadels till min släkt - som vanligt. Sen måste jag ta tag i dammsugningen av lägenheten också, men det känns ju så äckligt jobbigt, och jag har knappt någon tid känns det som.. Haha, eller är det mest för att jag tycker det ser jobbigt ut?
Har även börjat kolla en dokumentärserie om WW2, 26 avsnitt x 50minuter. Lite tråkigt, men samtidigt intressant. World At War heter serien iaf, om någon där ute inte har något bättre för sig så kan man väl lika gärna se den?
 
Gud vad jag börjat med att skriva shitloads of text som inte ens är intressant. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, eftersom jag inte gör så mycket om dagarna.
 
 

LIte inspiration kanske, eller något, hehehe.

Avslutar detta med en "söt" bild från nyår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0