i forgot to tell you guys

Guess who's back?


THAT'S RIGHT BITCHES. Min nipplepiercing är tillbaka!! (Fast det är ju såklart inte mitt boob på bilden, men tänkte att det skulle vara tråkigt att ta samma bild som sist, så googlade fram en ny, hihi).

Weell, i helgen har jag försökt fortsätta min nyttighet, inget supande, utan god mat med grönsaker till. Gick 30min i fredagsmorse, sprang 20 min på kvällen, igår gick jag sammanlagt 60min eftersom det var vilodag, och idag har jag hunnit med att springa 20 min, och om 2 timmar så ska jag gå en 30-40mins promenad. Fyfan vad duktig jag känner mig. Längtar tills man börjar se skillnad, se resultat på allt detta liksom.

Har hunnit färga utväxten på Ellens hår också, nu ska jag alldeles strax duscha, för att sedan äta. Sen måste jag in till stan och ta farväl av Ellen, och då det är gjort så blir det en promenad hem i rask takt. Då får jag ju kvällen till att chilla, packa upp mina väskor osv. Skööööönt!!

Oh well, nu kommer jag inte på något mer att säga. Förutom detta kanske: HELVETE SÅ BRA DET KÄNNS ATT JAG BÖRJAR RÖRA PÅ MIG OCH ATT JAG BÖRJAT SKÖTA SKOLAN PÅ RIKTIGT IGEN. *PEPPAR UPP MIG SJÄLV*



 
 
(försökte vara cool, men misslyckades)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: anonymis

yoou go sofia!!! duktig du e hihii

Svar: Visst är jag, hihi!
kaninis

2013-04-10 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0