golly what a day

Jag vet inte ens vad jag har tänkt skriva. Men tänkte ändå skriva något. Ska snart ut och springa en stund, måste bara ladda telefon en stund först.

JUST DET! Jag har fått hem mina grejer till datorn = kylare till laptopen och en extern hårddisk på 1TB. Feels pretty nice i tell you.

Efter att jag sprungit ska jag fortsätta med att vara duktig (försöka åtminstone), plocka undan lite i lägenheten, hänga in tvätt i garderoben och sånt där tråkgöra. Borde ha dammsugat också, men det vet jag inte om jag orkar idag. Kanske blir att göra det på måndag eller något. Imorgon ska jag till Lycksele och hälsa på folk, och på söndag så följer Sabina med mig till Skellefteå, hon ska ha praktik här en vecka, så det kan ju bli trevligt. Nu vet jag inte alls vad jag har att berätta mer. Sen är det väl lika bra att jag gör mig klar för en springtur. HEH.
 

(Saknar btw att ha platinablonda dreads, men jag orkar inte göra något åt det. Aaaaalldeles för mycket jobb med den skiten....)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0