fotografiskt minne men ingen film i kameran

HELLO.

Kolla vad jag gjorde för en vecka sedan!!


Lite sådär.. förvånad typ. Men så kan det vara.
 
 
Har gått och blivit förkyld nu också, eller ja, i lördagskväll. Så min träning ligger på paus, sux man.
Men ska försöka bli frisk så snabbt jag bara kan så jag kan fortsätta kämpa och vara duktig. Man märker redan nu resultat och fyfan vad jag älskar det! Får mig att vilja fortsätta ännu mer liksom. DET GÅR BRA NU.

Jag vet inte vad jag har tänkt säga mer, tänkte mest uppdatera för att ni (zusan och lisa) ska bli glada typ.
Får skriva något vettigare imorgon eller något, för nu måste jag skutta vidare.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0