Skärpning? Skärpning!

Nä, nu är jag less på allt det här.
Vad håller jag på med mitt liv egentligen? Är så himla less på att jag inte klarar av att göra saker jag ber mig själv att göra. Nu får det jävlart bli ett slut på det hela!
Vill för det första inte vara deprimerad mer, jag orkar inte med det. Nog för att man inte kan säga "nu slutar jag med det", så funkar det ju inte. Men jag ska inte låta mig själv stoppas på grund av det.

Jag ska se till att klara av allt en vanlig människa klarar av. Dra ner på datorsittandet, tänka mer på att gå långa sköna promenader med voffen min. Sluta vara en jävla slacker, och ta tag i disken, ta tag i städandet, och viktigast av allt: göra bra mat. Bra och nyttig mat. MH. Det låter som en plan. Att fixa allting som är fel. Få det att bli rätt igen.

Tror dock det kommer vara väldigt svårt, och kommer få slå till mig själv mer än en gång, för att få mig att kämpa på. Men det är det värt!
 
 


"Sluta tänka på problemen och blicka framåt."

 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0