kanske var vår historia en fjäril på nål vacker att titta på men vingar som inte slår

Har kommit fram till att Promoe faktiskt är sjukt underskattad. Så sjukt bra musik det är.
(Just det, HEJ ZUSAN)
Ligger i min säng, lyssnar på Promoe, tänker på saker jag faktiskt borde göra. Kanske skulle sluta tänka på det och ta tag i det? Antingen så gör jag det nu, eller efter middagen. Vad jag nu ska äta är ju en bra fråga. Känner att det här är ett äckligt tråkigt blogginlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva.
Ville egentligen bara få fram det här med att Promoe är grym. Och underskattad. Det var väl allt.
 
Detta var jag för ganska exakt 2 år sedan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0