Du har ett lejon efter dig

Ni vet då typ, lärare, vuxna, folk i egen ålder osv, (typ alla med andra ord? haha) säger till en "jag vet att du klarar det, du har bara inte motivationen till det"? Har det hänt er någon gång?

I alla fall, så stör jag mig så sjukt mycket på det. Jag menar; hur fan ska en annan människa kunna veta vad man klarar av och vad man inte klarar av?
Den enda som kan veta det är väl ändå en själv? Eller..?

Jag blir störd på det, jag vet inte om jag är ensam att tycka så.

Eh..


Hur som helst, om nu personen säger den där äckliga meningen, betyder det att personen är en stalker, som håller koll på precis allt du gör, ser vad du orkar göra och inte, osv..?
Det skulle ju bara vara absurt.

Tänk er själva; en lärare som spionerar på dig, kollar på dina träningar du far på, vad du gör på fritiden och.. ja allt i princip? Det skulle ju bara kännas fel, am I right?


Om personen sedan lägger till "tänk om du skulle bli jagad av ett lejon, då skulle du ju springa som bara den..."
Ja, ett lejon. Men här finns det inga jävla lejon, och varför i helvete skulle det ens dyka upp ett lejon?
Skulle du ta hit ett kanske? Jaha, där ser man, hur fan skulle du få tag på lejonet då? Åka iväg till en djungel och fånga det själv? Nää, det skulle du ju inte.
Jag menar, du sa nyss "om du blev jagad av ett lejon så skulle du allt springa fort som bara den", så du skulle ju aldrig palla med att fånga ett själv.

Satan vad jag har lust att slå in lite vett i människors skallar. Men det har jag varken ork eller tid till, det är ju ett x antal människor man skulle behöva slå till ett x antal gånger dessutom. Så nä, folk får vara dumma.


Dom kan dock låta bli att säga sina idiotiska saker framför mig, så slipper jag bli arg och irriterad så jag börjar käfta emot. Haha..



Slängde endast in detta för att vara snäll och uppdatera, oki.



















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0