When the rain starts to pour

Har haft min kära vän Hanna här idag! Mysigt. Vi var ute med min hund, åt god lunch (blev kvar en hel del mat från lunchen, så det blir lunch imorgon också, GÖTT), slingade hennes hår, jag piercade smiley, BUSIG VA? Ehm ja, sen gjorde jag plankstek till middag, bara för att hon bad så snäll, lilla sockerbiten. Haha, gud vad cheesy jag låter!

Hon åkte hem för ungefär en timme sen, och jag sitter och klickar runt på internet. Funderar på att sätta igång någon serie, så jag har något att göra!
Imorgon kommer Sara hit förresten, blir nog lika trevligt som det varit idag. WIHO!



SER NI DEN FINA PIERCINGEN?


















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0