Wake me up when september ends

Har varit ganska så jävla inaktiv senaste veckan typ.
Men så kan det gå om man har besök, plus att internet har varit sämst, äh you know the deal.

visa timmar känns allt helt okej, men sen går det neråt igen, åt helvete med allt, typ.
(På tal om grönsaker alltså.)

Hur som, så har jag tänkt försöka bli lite nyttig. Typ äta mer sallad och mindre kolhydrater. Protein är bra, och gott, som fan. Så blir det. Ska sluta äta godis, chips och kakor. Får se hur länge jag klarar mig, haha. Sen ska jag försöka trappa ner rejält på colan, typ bara dricka på helger.
Det är bara det att jag vet helt ärligt inte vad man dricker istället för cola? Mjölk är inte gott, Skelleftevatten smakar skit, så ja, vad fan dricker man till mat?
Borde ge upp mitt oboydrickande också. Haha, sen ska jag börja träna, kanske inte på gym, men ut och gå långa powerwalks med vovven. Så man blir lite fit for fight, eller något.

SÅ, nu har jag uppdaterat lite, är ni nöjda eller?!?!


(favorit i repris.)

















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: marrimoonlight

ja, om jag är :3

2012-03-07 @ 21:24:24
URL: http://marinetteburvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0