OH SNAP, FOR REAL

Måste bara skriva ut det någonstans.

Tog ut Mocca för typ en halvtimme sedan på kvällspromenad. Hade hon lös, så hon sprang iväg, typ i panik(?) (Kan dock lika gärna vara att hon hittade något väldoftande, typ ekorre, katt eller fågel, hon är ju trots allt en jakthund). Och då jag kollade upp mot himlen så såg jag något konstigt ljus som cirkulerade runt omkring. Som om ljuset letade efter någonting. Men tänkte sen "äh, jag är ju dum, det är väl bara någon som har kul med något konstigt?". När jag ropade på Mocca och hon kom tillbaka, så gick jag tillbaka, mot gården där jag bor. Kollade upp mot ljuset igen, och det cirkulerade ju, men efter bara någon sekund så stannade det, såg precis ut som att ljuset "kollade" på mig, eftersom jag kollade på det. Fick lite utav panik och började gå snabbare mot min lägenhet, kollade tillbaka efter en stund, och det hade börjat cirkulera igen.
När jag väl kom upp i min lägenhet och kollade ut genom köksfönstret så var det borta.

FATTAR NÅGON HUR STRESSAD JAG ÄR?
OCH VAD FAN VAR DET FÖR NÅGOT EGENTLIGEN?!


















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0