I'm still alive but I'm barely breathing

Stör mig så äckligt mycket på folk som inte kan ta hand om sina djur. Typ om man har en lite större hund, men ändå bara går ut 5 minuter då man ska rasta den. Nä, det är inte okej! Visst, jag går kanske en eller två 5minuters promenader med min hund per dag, men dom andra promenaderna jag går är längre, typ 30-60 minuter. Och det behöver hunden, för att inte bli understimulerad och bita sönder grejer, OKEJ. Lär er.
Kan man inte ta hand om en hund ska man inte ha den - the harsh truth.

(jag var bara tvungen att få säga det, hihi.)


Nu ska jag fortsätta lata mig framför datorn, för att snart gå ut med min lilla bäbis! I minst 20 minuter, för det behöver hon.

Juste, jag har tänkt ladda upp bilder på min lägenhet, (framförallt tillägnat Tina, som så gärna vill se den.) men det blir nog imorgon, för jag orkar inte hämta kameran just nu, haha hej lata jävel.























HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0