hej

Jag kan inte sova.
Och i helgen har jag inte gjort någonting, at all.
Har legat inne i sängen och kollat på Cougar Town, två hela säsonger, plus dom fem nyaste avsnitten från tredje säsongen. WOHO. Tog dock pauser för att gå ut med Mocca då och då.
Och sista avsnittet gjorde mig såååå glad.



En massa från scrubs!
Det är så sjukt roligt att det är en massa skådespelare som man känner igen från Scrubs med i Cougar town, men det kan nog ha nånting att göra med att det är Bill Lawrence som är med och gör båda tv-serierna (r.i.p Scrubs btw).
Men jag blir så glad av det, märkte det första gången typ 2010 då jag började se det. Men jaja.



Måste även tillägga detta:
Jag blir så less på att du klagar över att vi aldrig träffas, men ändå är det jag som måste höra av mig till dig, och när jag behöver dig så finns du _aldrig_ där. För du är alltid upptagen. Ge tid för mig och se till att börja höra av dig, så kanske vi kan bli som vi var förr.



(Var tvungen att få det ur mig, ok)



<3
















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0