Fallin' to pieces

Jag bara skriver om saker jag stör mig på, men det är roligt. Finns säkert någon som känner igen sig.
Hur som helst så kommer Ello hit imorgon, blir att installera wc3 på hennes dator så vi kan lana. Sen ska vi äta gott i helgen också, samt fira Hanna och Lisa som fyller/fyllt 17 på lördag. Blir nog nice.


Till att klaga över lite:
Jag hatar verkligen då folk hostar, det är ett obeskrivligt hat.

Seriöst, så fort jag hör någon hosta blir jag äckligt irriterad, händer även att jag säger "men sluta host aför helvete", och personen som hostat blir ju bara förvirrad. Man kan väl inte bara "okej" och sluta hosta? Haha. Men det är irriterande, och jag blir äcklad. Som fan.
Det värsta är då man hostar själv, blir lite schizofren i dessa tillfällen.
- Sluta hosta för helvete.
- jag kan inte rå för det!
- men det är irriterande, sluta säger jag.
- jag försöker så gott det går.
- MEN FÖRSÖK BÄTTRE, HÅLL BA KÄFT OCH SLUTA HOSTA.

Typ så låter det, då jag pratar med mig själv om att sluta hosta. Hahah, åh vad jag är störd. Men jag älskar't, så det spelar verkligen ingen roll!

Ehm, ja, det var väl inte mer än så jag hade att säga. Slänger in nå bilder till er iaf.


BRA, då slapp man höra den hostningen.



















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0