Your body's bangin, out of control

Vaknade och var svintrött, men var duktig nog att gå till skolan ändå. (förtjänar massvis med beröm, just sayin')
Som tur var så blev jag piggare av mitt kaffe jag köpte på rasten! 
På eftermiddagen så hade vi hårteori, och fick lära oss om vilken frisyr som passar till vilken ansiktsform. Kom fram till att mitt huvud är "diamantformat" what the hell..? Låter så stört, men det gillar jag!

Gick en stund på stan med Lisa och Julia också, och blev så satans sugen på fanta. Så köpte det och tog bussen hem.
Orkade inte göra någon lyxmiddag, så åt äckliga nudlar med god fanta till.

Och nu orkar jag inte skriva något mer. (Förutom att jag längtar till torsdag som faaaaan.)


så sann bild! hah.


<3











HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0