Wise men say "only fools rush in" but i can't help falling in love with you

Idag så har jag noppat Jennifers ögonbryn och färgat dom. Blev awesome, (inte visste jag att jag hade värsta dolda talangen!) fast nä, så svårt är det ju inte.
Hon färgade mina ögonfransar svarta, inte för att man märker någonting av det, har så satans korta ögonfransar. Men jag gillare!

Eftersom min söta vovve fyller fyra idag, så fick hon lyxmiddag. Först några köttbullar, och sen fick hon äta upp det jag inte orkade av min mat. (Lugn Jenny, det finns mat kvar till dig till på torsdag...)
Nu ska jag snart duscha och lägga mig i sängen.
Tråkigt nog så har jag sett alla Two and a half men-avsnitt nu. Så vet inte vad jag ska se.. Blir väl någon lame serie..

Nu orkar jag inte skriva mer, för det händer inte så intressanta saker för tillfället, hihi.

(IMORGON!!!! <3)


känner igen mig...


Bara för att forever alone skrattet var med, så började jag skratta som ett as..


















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0