We say goodbye in the pouring rain

Kan väl säga något litet om helgen också. Och om Jenny framförallt!

Jenny (typ snyggaste bruden jag träffat) hämtade mig och min kusin Frida i Skellefteå vid 12 på fredagen. Sen åkte vi mot Piteå. Stannade av och hjälpte nå brudar som kört åt helvete också. Duktig Jenny är som kunde hjälpa till!
Hade det mysigt i Jennys säng då vi äntligen var framme!! Rörde mig inte så mycket från sängen under helgen heller, den var så mjuk och skön.
På lördag for vi ut och åt med folk från hennes gamla klass, det var svingott kan jag lova! Sen blev det fest.
Eh ja, orkar inte dra upp nåt mer om helgen, tror jag.

Ska fortsätta hedra Jenny genom att säga att hon är förjävla snygg och mysig. Ville inte åka hem i söndags, men jag var ju tvungen..
Och det enda som snurrar omkring i min skalle är Jenny, hon kan inte försvinna därifrån. Skulle bli så glad om hon bara stod utanför min dörr och när jag öppnade skulle hon pussa på mig, fint det hade varit.
Tycker hon kan komma hit nununu, så jag slipper vänta längre på att få träffa henne. Låter som världens tönt känner jag, men det är helt okej ändå!
Och nu vet jag inte vad jag ska säga mer.. Är ju lite awkward att Jenny kommer läsa det här om någon minut..



Så jävla snygg så jag dör..  PUSSSS













HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: `lilla G

hade ni sex``

2012-01-17 @ 05:07:12
Postat av: Jenny

Det vet du.

2012-01-17 @ 09:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0