too much?


Det är i såna här tillfällen jag tänker "drack jag för mycket eller?" Men efter att ha gått in och kikat på henne, så kommer jag ihåg vem hon var! Minns till och med vad som blev sagt och så, inte allt kanske. MEN DET MESTA, SCORE. Jag är duktig ibland!

Nu ligger jag i sängen och är sjuk, ska försöka göra något att äta så jag får mat i mig.. KÄMPA SOFIA!!!!
Hoppas på att vara frisk imorgon. Måste ta mig till Lycksele, till Ebba, Sabina och Ello. Mycket viktigt!

Nej, ska försöka hoppa in i duschen så jag får bli varm, och sen börja med maten. WIHO.




















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: hanna<3

du bah kirra tjejer hela tin omg

2012-01-09 @ 02:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0