Things can fall apart

Lyckades inte vara duktig och gå till skolan idag, bara för att min mage är dum. Den som har blivit så mycket bättre.. Men nu jävlar ville den vara dum. Och nu ikväll också, har cp-ont i min mage. Inte okej alltså.
Och inte blev dagen bättre då jag fick höra att vår matte är flyttad till eftermiddagen på fredagar i tre veckors tid. Kul.. Jag som ska till Lycksele i helgen, nu kommer jag vara framme jättesent!

Pratade med Tina en liten stund idag, det var lite kul. Har typ inte pratat med henne på hur länge som helst, så sjukt! Vi som umgicks/skrev med varandra dagligen i somras..

Eh, nu vet jag inte vad jag ska säga mer, Jenny som ville att jag skulle uppdatera ju, och jag är ju ganska lydig.... Ibland!


så sant!


Ebbas fina bild på mig, haha!













HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0