I'd like to change my point of view

Hatar verkligen att åka buss.
Men när jag kom fram till Lycksele så for jag till farmor och farfar för att äta middag. Blev rik, vilket jag sa högt. Så farmor kollade på mig och sa"DU SKA KÖPA TALLRIKAR!!!" Just det, jag ska köpa finfina tallrikar till min fina lägenhet... Får väl se om jag lyckas hitta några då.
Efter middagen så följde både Frida och Fredrik med hem till mig. Blekte Fridas hår, samtidigt som vi såg på "Little Miss Sunshine". Och sen fick Fridis en låååååång hårottensmassage. Sen klippte jag till håret lite också, hoppas det blev bra! haha.

På lördag så åt jag Sabina och Ellen plankstek och drack vin. Sen ringde fina Jenny till mig, pratade en stund. Men hennes mobil ville inte ha någon mottagning, inte okej.

Och idag så har jag varit ute med min hund i typ två timmar. Fick busa med Rebeccas hund Morris. En sånhär gigantiskt pudel (kungspudel..?) Tog sin tid innan hon vågade busa med honom, men till slut så sprang hon runt hela jävla skogen och Morris hann inte alls med att springa ikapp henne!
Umgicks en stund med Ellen också, sen tog jag bussen hem.
Nu ligger Bäbiiis i sängen som en kanelbulle och sover. Jag ska snart ta ut henne på en kort promenad och sen sova själv.

På onsdag kommer Jenny hit igen. BLIR SÅ GLAD!!




Jag skrattade...



Tur Jenny är så jävla snygg!
Och jag saknar dig som fan.















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0