i can never find the words to saaay

Nu har Jenny åkt hem, så ska börja packa om en liten stund. 1,5 timme kvar innan jag ska börja åka mot Lycksele.
Hoppas på att det blir god mat osv. Sen imorgon ska jag umgås med Sabbolebbo och Ello. Äta plankstek och dricka vin, haha så styggt!

Kommer icket ha internet i helgen, just sayin'.

Ikväll ska vi fira mig! Då blir jag rik, föroppningsvis.. Eh, vet inte vad jag ville få ut av detta blogginlägg egentligen..


HAHA JUSTJA! Jenny följde med på skolan. Så satt vi där och pussades då min mattelärare gick förbi och sa "NAAAAW", det var lite.. awkward. Men det är helt okej ändå!

Kan avsluta det hela med att säga att Jenny är förjävla snygg och allt känns så bra då man är med henne. (SE VAD GULLIG JAG ÄR!!!)



Sabbo och Ello är så... fula!















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0