Every time you're near I feel like I'm in heaven

Jag och Hanna var så väldigt lata idag, så vi satt i tre timmar och ritade strukturteckningar. Vilket vanligvis tar max 30 minuter. Haha!
Efter lunch så började vi rulla håret på dockorna. Cp-svårt. Blir såna där hollywood-lockar då det är klart.
Och jag som inte har något tålamod fick ett utbrott och slängde spolarna och kammen. Fortsatte utbrottet med att stå och skrika lite smått samt klaga till lärarna. Hahhaaha hur orkar folk med mig?!

Efter skolan så följde jag med Hanna hem till sin pappa. Han tyckte Hanna kunde laga mat åt honom. Så hon började hacka palt för att steka upp den. Men till slut fick jag ta över, för hon var så dålig på det hela!
Hennes far tyckte det var roligt att jag lagat mat åt deras familj. Och jag svarade "äh, jag är ju kvinna, jag ska hålla mig till köket ju!" Det uppskattades av hennes bror och pappa. Så roligt!
Efter det så tog Hanna en powernap medan jag kollade på "Bridget Jones dagbok".

och nu sitter jag hemma och har precis ätit en macka.
Måste se till att plocka undan lite kläder imorgon som ligger framme. Får ju finbesök imorgon! haha.. Ska göra plankstek, (med riktig potatismos) för det är hon allt värd! Puss på dig finis.





det är okej att skratta åt gamla bilder, var ju ändå ett år sen nu! HAHAHAH















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0