Don't worry, be happy

Hej! Tänkte egentligen sova, men är för pigg fortfarande. INTE OKEJ!
Imorgon (eller senare idag...) så åker jag till Lycksele. Kommer ha astråkigt på bussen som vanligt..
Men när jag väl kommer fram så ska jag klippa Ebbas hår, och hon ska testa sminkningar på mig, och om vi hinner så ska vi fota lite. Annars blir fotningen på fredag, AWESOME.
Sen får vi se om jag hinner vara något med Ello, hoppas!

På lördagmorgon åker jag till Umeå, ska då klippa Frida-kusins hår, (hennes hår är lite svårare än Ebbas, men jag har lyckats förr!) och sedan ska mor och far fira min födelsedag en vecka för tidigt. (ska ju till Piteå helgen efter, ehehehe.) Och på söndag så ska jag och min kära mor åka till Skellefteå igen, får då packa upp mitt köksbord osv.
Men det här med måleriet, det får vänta ett tag till!

Ehm, vad har jag mer att säga? ATT JAG ÄR GLAD? haha. Nä, seriöst, allt äger (som vanligt). Och jag ska nog försöka sova igen.


Gotta love it!




HAHAHHA ÅH. Vet inte om jag det är för att jag var övertrött, men
jag skrattade som fan åt denna tidigare idag!


Om nu någon hört detta "I was an adventure ones, but then I took an arrow to my knee"..

















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0