2011 - vad som hände osv

För att jag har tråkigt och inte kan sova, okej?
Vi kör det på månadsvis, enklare så!

Januari - Inte så mycket som hände, jag fyllde år, jag klippte av mig allt hår, Matilda och My bråkade på hotellet då jag, min kusin och hennes ex var där, INTE OK.

Februari - Vad finns det att säga? Mitt ex flyttade till Norjsö, jag fick det tråkigt i lilla Lycksele, men jag hade ju Ello! Blev svinigt sur någon gång här, på min barndomskompis, riktigt fetjävla sur alltså! Varför, behöver inte alla veta.

Mars - JAG SKAFFADE RÄLS, var det första som kom in i mitt huvud. Jag vet helt ärligt inte vad som händer här...? Min bror fyllde år och han fick en Koskenkorva av mig och Matilda, haha. Kul! Fast innan det fick han ett kinderägg inslaget i... folie tror jag det var! Sweet.

April - Det var väl här det var påsk? För då var jag i Rönnfälla hos Sofia och Kent, med Matilda förstås. Minns att jag och Sofia hade det skönt ute i solen, låg och solade och drack öl. Det var sweet. Här är det också såhär "vafan hände egentligen?". Fast, jag är lite förvånad att jag kommer ihåg nånting över huvud taget, mitt minne brukar suga, haha.

Maj - Chillade i Göteborg, åkte ATMOSFEAR! DEN NI. Jag kan vara feg, men jag har mina stunder också. Dock så var den största händelsen nog att Elin och Matildas farbror dog. Valborg blev som "inställt", dom stack till Umeå, Martina åkte hem till Norsjö. Jag visste inte vad jag skulle göra, tänkte på dom hela tiden och hur deras släkt mådde osv, usch vad det är hemskt då folk dör.. Tog hundarna med till min faster och satt där och blev bjuden på middag. Minns att den var god iaf. En fin köttbit med klyftpotatis är ju inte att tacka nej till.

Juni - Jag slutade 9an (WOOOOOOOW) och jag jobbade med min söta indierflicka som heter Mathilda, även kallad brors flickvän, haha. Ehm, jag Glenn, Matilda och Elsa drog till Härnösand över midsommar till Totten. Festade som grisar, eller något. Månaden sluta förjävligt, kan jag tillägga.

Juli - Jag, Glenn och Elin drog till Karlskoga på Putte i Parken. Träffade sköna människor, såsom Dave, Erik, Lotta, Gustav(Hugo), Mikaela, Sofia osv.. Började prata mer med Totten, haha. Sen var det även Farmors 70-årskalas, badade badtunna och hade det gött. Dumförklarade Fridas hundar också. Fick reda på att jag kom in på alla ställen jag sökt också.

Augusti - Var det här eller i Juli som jag åkte till Härnösand på deras stadsfest? Ah w/e, jag var där iaf. Sen var det pappas 50-årskalas, där jag råkade bli full som ett hus, aldrig varit så full seriöst. Faceplantade i mitt golv, men ljög för min vän och sa att jag ramla ner för trappan, hade jag gjort det hade jag nog vart död nu. Oops, här har vi en som ljuger i fyllan!! Ehm, vad händer mer? Motorveckan ja! Blev en del alkohol med mina vänner då ja. FLYTTADE HEMIFRÅN.

September - Tottens far dog, jag åkte till henne. Än en gång: hemskt då folk dör!! Ehm, hade inte lika bra kontakt med henne efter det. Men livet rullar vidare (och jag hoppas din far vilar i frid.) Vad hände mer?...

Oktober - Åkte till Stockholm med Hanna, träffade Zo där. Ehm, sen var det Halloweenfest hos mig. Det spårade, men så går det väl då man festar med 95or? JA. HAHAH!!! Sen kommer jag inte ihåg vad som hände.. Fan va dåligt minne jag har alltså...

November - Här nånstans började mitt liv se mycket ljusare ut, kände mig gladare. Och satt mig själv främst, ville att jag skulle må bra innan jag stöttade vänner. Opererade även halsmandlarna, ont i två veckor hade jag. Såg hockey live med min släkt. Brynäs - SAIK, Brynäs vann och jag vann 300 spänn, NOT BAD.

December - Ägnade mitt liv åt att lyssna på julradio! Började prata med Jenny (rawr). Skrattade och hade det bra. Tog om mitt industrial, glad tjej här. (Har dock ont som fan fortfarande, men det tar en tid innan detl äker...) Julafton i stugan. Fick en kamera, elvisp osv. Var på IKEA och köpte ett köksbord, fick planer på vad jag ska göra med mitt kök. Åkte till Haparanda över nyår och hade det gött med Linnea och hennes vänner.




THAT'S IT! (tror detta är det längsta och mest ointressanta inlägg jag gjort på bloggen, hah.)


Ungefär såhär har mitt hår-år sett ut, haha!


Sofia Matilda och Milla (voffen) på påsk. HAHA!


Avslutningsmiddagen.


Från Juni, Tina och Elin.


Naket från Stockholmsresan!


Jag och bror på julafton..


Bröder på julafton. Väldigt... charmigt!


Och en random meme-bild. Why not?













HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0