Fina fina du.

Jenny. Vad fan ska jag skriva om dig som jag inte redan sagt?

"Just Kiss Me Baby
And Tell Me Twice
That You're The One For Me"

Jag tycker verkligen om dig, jättejättemycket. Och jag vet inte hur jag har överlevt såhär många dagar utan att få vara med dig. Det är så underbart att få vara nära dig, att bara mysa med dig och se film.
Bara sånahär små saker som typ; äta din mat, tjocka sig framför en film/serie, mysa med dig, skratta åt din hund som är så störd, osv, är bland det bästa jag vet. Bara att få vara nära dig och känna sig trygg.
Jag vet inte ens hur jag ska beskriva allt i ord, jag är så glad att min kusin nämnde dig den där helgen innan jul.
Så fort jag inte är med dig, så saknar jag dig, och så fort jag är med dig så mår jag hur bra som helst.
Jag älskar hur din septum är sne, du ser så jävla busig och söt ut så jag vet inte vad!!
(fan vad allt kommer huller om buller...)
Varje gång jag tittar på dig så tänker jag "hur kan hon vara så fin, och hur kan hon vilja vara med mig?!". Sen kommer jag ju ihåg hur jävla awesome och snygg jag är, så det är inte så konstigt.. haha!
Nej men helt ärligt, du är bland det absolut bästa jag vet. Och nu tappar jag alla ord igen.
.....
Så fort du skriver något gulligt till mig blir jag alldeles varm och ler som en jävla idiot. Är så jävla glad att jag träffat dig. SÅ. JÄVLA. GLAD.
Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig. (allt jag skrivit hittills har jag väl redan sagt.. men skit samma.)




"
Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så"





hihi.
















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Andy

så fin hon är :)<3 ¨så gulligt du skriver om henne ^^ hon ha tur som har en som du!

2012-02-08 @ 05:53:00
Postat av: hallåå

marry her

2012-02-08 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0