This used to be a funhouse

Har så jävla ont i halsen, eller.. På ena sidan av halsen. Jättekonstigt!! Hur som helst så ringde jag till öra näsa hals-kliniken idag, pratade med dom, eftersom det är tre månader sen som jag opererade mig så var jag ju tvungen att fråga om det kunde ha någon jävla koppling till den.
Hon svarade väl så gott hon kunde, avslutade med att säga att jag måste söka upp en doktor så snabbt som möjligt, så att h*n kan se om det är något fel, om jag behöver opereras igen (vill verkligen inte det!!!!) eller om någon annan läkare ska kolla på det hela.
Jag hoppas personligen att det bara är ett virus eller vad fan som helst, som försvinner efter typ en vecka eller så. Skulle inte palla med en till operation, eller ja. Inte dagarna EFTER operation iaf. Vill ju kunna äta mat för fan!!

Ska ringa vårdscentralen imorgon, om dom är för komplicerade på telefon får jag väl vandra dit istället.
Men jag hoppas att det ska gå bra att ringa, så jag kan vara i skolan ändå.



Nu ska jag starta ugn, ta ut min hund, börja göra middag. Gott!





en gång gamer, alltid gamer. (Är assugen på att börja med Aion igen, men usch vilken nörd jag kommer bli, och dessutom kostar det så mycket, inte ok...)


Om tre dagar, får jag äntligen vara med dig igen.
En och en halv vecka utan dig är alldeles för länge..
Puss på dig min fina Jenny!


















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0