Så kom änglar och ta mig till henne och ge mig en chans

Ebba kom hit i fredags, och hon tog hål på min boobievårt. Det vart awesome!!
Och igår var det fest, blev lite lagomt full, fram tills allt gick åt satan. Då tog jag det sista av mitt dricka och klunka upp det. Kom hem och kedjerökte en massa, dum tjej här ja. Men vafan, det behövdes!
Jag och Ebba sov dock bort halva dagen idag, så jag lär väl inte somna förrän typ tre-fyra inatt. Men så kan det vara!

(Jag har inte orkat leta roliga meme's, så läs mitt whine:ande istället.)

Såhär dryg känner jag mig:


"här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt"

















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0