Oops..

Har visst varit lite dålig på att uppdatera nu..
Tänkte skriva igår, men det glömde jag faktiskt bort! Duktig tjej..

Men hur som helst, så har ju Elin varit här. Skulle bleka hennes hår, så hon skulle få typ vitt hår. Men eftersom hon använt en ljusbrun färg som innehåller röda pigment så gick det ju åt helvete!! Haha, men det är ändå lite halvfrän färg hon fick, och det värsta är ju att hon passar i allt, blir så arg. Vill också ha det så lätt.

Igårkväll så for jag till Jessica som hade fest, var där typ tre timmar ungefär. Helt galet och spårat.
När jag skulle ta bussen hem höll jag på missa den, sprang mot hållplatsen, insåg att jag var på fel sida av vägen, så jag började vinka sådär galet mycket, men bussen stannade!
Sen frågade jag honom "stannar den här på myntgatan?" Det skulle den inte göra, men han var så vänlig så han skjutsade mig dit ändå, SÅ SNÄLL!!!
Måste tillägga att jag hatar verkligen då pinnsmala brudar klagar på att dom är fet, blir så jävla fittigt förbannad. Idioti..

Nu har jag nyss tagit ett bad, ska börja skriva ett tal jag ska ha till imorgon, lär gå på typ tio minuter, sen ska jag läsa min engelskabok, typ 70-80 sidor, skriva om vad jag läst om där, och sist men inte minst ska jag plugga inför ett prov jag har på tisdag. Orkar inte..

Och på fredag är jag ledig! SÅ KUNG. Min mattelärare är nog den bästa som finns.
Hur som helst så blir det alltså Piteå på torsdagkväll, och på söndag ska jag åka till Lycksele, har praktik en vecka där. Ska bli lite skönt att få komma hem och slippa laga middag själv osv.

Jaja, nu har jag skrivit typ fetaste texten någonsin(?) så nu får jag väl ändå ge mig!!

(Längtar asmycket till torsdag, då jag äntligen får träffa min fina.)



bilden <3




















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0