Oh snap

Emil och Mathilda sitter och skriker om vem som kommer få fitta ikväll...
Blir lite rädd, självklart så kommer Mathilda få mest fitta, för hon har ju en!! hihi, rolig jag är. SKRATTA. NU!

Har varit helt värdelös på uppdatera, men min äckeldator vill ju inte att internet ska funka. Och jag har snott min brors dator nu, är rädd att han kommer slå mig snart.
Jag borde dessutom gå och börja fixa mig lite till middagen ikväll. Ska ju vara hos Eva och Kennet om typ lite mer än en timme.

Lika bra jag gör mig klar nu, ska försöka uppdatera mer imorgon, men får se om det blir något av det hela!












(snodde bilderna från min kära brors dator.)



Mathilda är så söööööt.













HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0