Now you're just somebody that I used to know

Sitter på skolan, har gjort klart min engelska så har inte riktigt något att göra just nu.
Skulle kunna jobba med svenskan, men det orkar jag inte just nu, frågorna man ska svara på är svinjobbiga. Haha! Lat. Dessutom så har vi faktiskt kvar en svenskalektion till att göra uppgiften på.

Pratade en stund med Adéle igår förresten, det var mysigt, inte pratat med henne på aslänge. Ska se om jag tar mig ner till Stockholm också, fast det blir då Adéle är frisk från sin cancer, så det är ju några månader kvar. Får se om jag lyckas. Hoppas hoppas hoppas.

Saknar min fina Jenny också, har gått alltför många dagar utan henne så det är jobbigt.
Skulle vilja åka dit nu och bara pussa på henne! (Så cheesy jag är.)


Bilden var tillängnad Hanna. Hihi!



True.



JAG DÖR, HAHAHHAHA.












HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0