I hope you make a lot of nice friends out there

Har nyss ätit middag, baconinlidad kycklingfilé med grönsaker och kroketter. Så gott!
Snart måste jag nog ut med min hund också. Väldigt snart, hon blänger fan på mig. Om blickar kunde döda alltså..

Imorgon åker jag äntligen till Piteå. Stannar där tills på söndag, då jag åker mot Lycksele. Första gången jag kommer gå in i lägenheten min familj flyttat till. Så jag har ingen aning om hur det ser ut eller hur bra internet det finns där. Men uppenbarligen så finns det internet där (förmodligen inte bättre än mitt)
Efter 6 månader utan internet i Lycksele så kommer det äntligen finnas. Fast jag har ju inte varit speciellt drabbad eftersom jag bor i Skellefteå. SCORE.

Har tänkt göra klart min engelska ikväll också, så jag kan lämna igen boken på biblioteket imorgon, då slipper Zusan låna om den åt mig.
Nej, nu ska jag nog skutta ut med Moccis.



Tycker det var gulligt.



















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0