Hold me, tell me everythings okay

Är så sjukt less på min mage.
7½ år har gått, och det finns fortfarande ingen anledning till varför jag har ont i den hela tiden. Nog klarar jag av att den gör ont, men det är dom dagar som idag som jag blir less. Får så jävla ont ibland så man knappt kan röra sig. Har legat i sängen i princip hela dagen, förutom då jag varit ute med hunden en kort promenad.
Som tur är så har jag inte alls lika ont nu som imorse. Och jag hoppas att jag inte kommer få någon sånhär "attack" igen på ett bra jävla tag.
Aja, ska inte tråka ut folk nu ju!

Imorgon kommer Elin, har inte träffat henne sen september, så det blir nog kul. Ska bara mysa framför film osv. På lördag ska vi svänga förbi en fest en snabbis, bara för att jag blev bjuden och har nekat dom senaste gångerna så måste jag ju säga hej iaf!
Ska få klippa och färga Elins hår också, såå kul!

Nu ska jag försöka stiga upp, ta ut Mocca och laga mat.


ful bild sen sist vi var med varandra!


och en från Juni 2011.


(Längtar efter Jenny btw.)

















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0