Everybody's looking for something

Igår ringde jag ju öra näsa hals-kliniken som sa att jag skulle kolla upp varför i helvete jag har så ont i halsen..... Så idag vid halv åtta så ringde jag morö backe vårdcentral, fick komma dit klockan nio för att se om det var något fel.
Fick svaret "läkaren tror bara att det är ett virus, så det borde gå över på någon dag, men om det inte gör det, och du har ont om en vecka, kom tillbaka." Hoppas verkligen att det bara är ett virus då!

Kom till skolan ungefär vid tio, så jag började skoldagen med en rast, lyckat. Efter lunch hade vi ett prov, om hår och strukturteckningar osv. Var typ rätt så enkelt, vissa saker kunde jag ju inte, men vafan. Tog femton minuter, sen var jag klar, och fick sluta för dagen. SÅ SKÖNT.

När jag väl kommit hem så tog jag ut min lilla kanelbulle, var ute rätt länge, var som så skönt att få vara ute och gå, på något vis.

Nu har jag nyss ätit, och om en liten stund ska jag städa undan lite i lägenheten, sen ta ett bad och läsa engelska.
Har lovat Jenny att skriva en hel uppsats om henne, får se om jag lyckas med det ikväll, haha!


<3


Skrattade så mycket!

















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0