Close your eyes, give me your hand

Sitter hos Jenny, hon är och hälsar på någon. Och jag blev lämnad ensam, inte nog med det heller. Jag var tvungen att gå ut med hundarna!!
Och igår slog hon mig i ögat med fjärrkontrollen. Allt för att va elak mot mig..
Har ringt V.I.P i Lycksele och fick höra att jag ska börja halv tio, så skönt med sovmorgon, ännu skönare att jag bara ska ner för en trappa så är jag framme på salongen. Kommer älska veckan som kommer. 
Efter första dagen så ska jag ta mina klippgrejer och bege mig mot min kära kusin Fredrik, han lovade middag. Sen blir det att klippa honom, och någon dag senare ska jag få massage av honom som betalning, ME LIKE.

Nu ska jag nog hitta på något annat, Jenny borde ju vara här snart ändå så!!


(har en känsla av att ello kommer skratta av denna)
typ jag!!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0