And everyday of my life is filled with loving you

Steg upp tidigt imorse, alltså typ vid sju. Gjorde mig klar, gick ut med hunden och for till skolan.
Steg in i frisörbussen som var där, och började plocka på mig grejer. Totalt 16 stycken saker köpte jag. Så sjukt! Och endast 5 grejer var till mig, en till Elin och resten till min faster. (eller, till min faster och hennes kompis tror jag det var!)
Hur som helst så gick dagen segt och jag är så äckligt less på att klippa herrfrisyrer. Vill bara spy på min herrdocka! Haha. Och inte blir det bättre med att jag ska fortsätta klippa den imorgon i tre timmar för att sen ha idrott. Tycker inte om torsdagar alls!!

Nu har iaf både jag och Mocca ätit, ska ut med henne snart, då jag samlat ihop nog mycket ork till det!
Och lägga mig tidigt ikväll igen, det ska jag också göra. Är duktig.


"Pardon the way that I stare.
There's nothing else to compare.
The sight of you leaves me weak.
There are no words left to speak."
Saknar dig Jenny. <3








Så rolig!!



















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0