All i ever wanted is to be with you

Charmigt.
(kändes bara fint att börja blogginlägget med det ordet.)
Men hur som helst, så har jag varit kass på att uppdatera, i söndags åkte jag ju buss hela dagen typ, så då hann jag inte skriva. Och igår så "jobbade" jag till typ halv fem, for till Fredrik, klippte hans hår och sen bjöd han på plankstek. Ska tillbaka dit senare i veckan och få massage också, det gillar jag.

Idag for jag ut och fikade med Ello också, sådär lagomt gulligt på alla hjärtansdag. Bara att erkänna!!
Har väl inte så mycket att säga egentligen, har haft fullt upp med praktiken (ta mina kompisar till V.I.P så jag får duscha, klippa och styla deras hår.) och då jag väl slutar så finns det alltid nåt annat att göra istället för att sitta vid datorn. Insåg nu att det låter som jag praktiserat typ hur länge som helst, har ju trots allt bara gått två dagar ändå..
hehe..

Bjuder på några bilder, så ni överlever ett tag.


































HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0