I was born to make you happy

Ful bild, haha. Men this is how it looked like first:

 
Then it looked like this:



 
SOM SLUTRESULTAT BLEV DET SÅHÄR:

bögkvalla och i bh. Inte så seriös heller, men jajajajaja jag orkar inte ta bilder på mig själv OKEJ. BRA.

 
Eh, min mage har varit elak mot mig hela dagen, vill typ riva sönder den, eller hugga den med en kniv, men tror inte det skulle hjälpa så mycket. Som tur är så har det börjat släppa nu!!
Så jag ska väl försöka ta mig upp, äta lite lunch och sen börja städa lägenheten, så jag iaf har gjort NÅNTING vettigt idag. (HATAR DIG DUMMA MAGE, VILLE FAKTISKT FARA IDAG.)
 
 
 
 
OCH BTW: HEJ ZUSAN OCH LISA, ÄR NI GLADA NU?!?!?!? (OBS OBS, titeln är endast för er<3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Mathilda Dicksdotter

I Like your bra, väldigt BRA!!!

2012-12-21 @ 16:15:22
URL: http://fashionnphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0