Vegetarian?

Hej, är du kanske vegetarian? Jaha, vad kul. Själv tycker jag att kött är det godaste som finns. Men vad säger du? Är kött mord? Nää, nu får du skärpa dig. Ska du få hela världen att sluta äta kött eller? Nu får du faktiskt tänka efter. Jag menar, om alla slutar äta kött, vet du hur mycket mer djur det skulle bli i världen? Visst, djuren som man avlar fram till mat skulle ju minska markant, men andra djur, som t.ex älgar eller vad fan som helst, kommer det finnas äckligt mycket av. Och tänk vilket kaos det skulle kunna skapa.
Måste väl erkänna att det är oftast veganer som är mer extrem, men det finns en del vegetarianer också.
Jag har verkligen ingenting emot veganer/vegetarianer, SÅ LÄNGE dom inte klagar på att jag äter kött. Stöter jag på en sådan person så svartnar mina ögon.
Fattar inte du, dumma vegetarian som inte vill att jag äter kött, att DU äter djurens mat. Att kött är bra för kroppen, det innehåller ju ämnen som man inte får in lika lätt som vegetarian. Jag tänker verkligen inte sluta äta kött, igen. Jag hade faktiskt, under min emo-period, en vegan-period också. Eller, jag började med att bara sluta äta kött först. Sen slutade jag med allt som kom från djur, för att sedan gå tillbaka till att bara inte äta kött, och någon månad senare äta massvis med jättegott kött. Denna konstiga period var under tiden som jag knappt åt något öhv. Hade aldrig klarat av något av det idag.

Nu har jag tappat lite vad jag ville få ut av detta inlägg tror jag. Det blev ju galet.

Men hm, ja.
Ni fattar vad jag menar va?

GO AHEAD, va vegetarian/vegan/vad-som-helst-för-i-helvete, jag accepterar dig, så länge du inte ska få mig att bli som du. Vi alla gör våra val i liven, och ett av mina val är att äta gott kött.


På tal om kött, jag ska nog gå iväg för att äta lite precis just nu, busigt.





slänger in en bild på min brud, så ni får njuta av en fin utsikt. OMNOMNOMNOMNOMNOM.

















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ello

KÖTT!!!!!!!!!!<333

rolig jag är som håller på kommentera<3 p12a typ

2012-04-14 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0