Rage

Just nu hatar jag allt och alla. Gjorde det igår också. I förrgår också.
Orkar inte med människor, det är helt sjukt! Har ni tänkt på hur illa folk beter sig?
Jag hatar verkligen allt just nu. Egentligen pallar jag inte ens att sitta vid datorn, för jag blir bara mer arg.
Funderar på att ta bort facebook också, det är inte ens värt att ha kvar ju. Jag menar, det är i princip bara "gilla om du kommer ihåg", "dela för detta, gilla för detta" Åh. Orkar inte med det, det har ju bara blivit ett rent helvete att gå in på facebook. Det enda folk gör är att dela foton om olika saker, SOM OM DET ENS HJÄLPER NÅGONTING ALLS? Nä, det gör det inte, fatta det någon gång.

Jag blir bara så fruktansvärt irriterad på allt. Typ, bilddagboken (har endast kvar min för att kolla på memes, i en grupp som heter just Meme), det är fullt av äckliga småungar som tror att dom är något. FYI så hatar jag ungar, HATAR. Hela den där jävla Meme-gruppen är hemsk, skriver man något så hackar alla på en, och det värsta är att det är typ 10-12åringar som gör det. Kan inte dom skaffa sig ett liv utanför datorn? Då jag var elva så var jag alltid ute och rörde mig. Jag satt knappt vid datorn, eller jo, då jag spelade Diablo II och Warcraft III kanske. Men ändå!

Palla sitta inne hela dagarna för att bitcha på internet, det tjänar ingenting till.


Åh, vad jag önskar att jag kunde utrota mänskligheten, inklusive mig själv då. Vill ju inte använda mig av dubbelmoral här. Men människor är så jävla irriterande, och dumma. Vi förtjänar inte att leva på denna planet.
Vi gjorde det en gång i tiden. Typ innan man började förstöra miljön osv. (Nej, jag är inte en miljöhora.)
Tänk er; innan internet fanns, då gjorde folk vettiga saker, istället för att sitta inne här istället för att vara ute och umgås med sina vänner. Usch.

Vill ta bort alla sidor jag är medlem på, för jag tycker verkligen inte om människor längre. Alla är svin.


Nu har jag i alla fall uppdaterat det här blogghelvetet, så ni kan ju få vara lite glad över att läsa om en person som stör sig så äckligt mycket på folk.


DÖD ÅT MÄNNISKOR. hiihih


tveka inte!



Slänger in en ful bild från min fjortisperiod. Det är tillåtet att skratta, för det gör jag.

















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ello

<33333333333

"welcome to my world" xD nämen.

2012-04-14 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0