onlinespel-rage

Blir så äckligt jävla irriterad då man spelar onlinespel och slår på en gubbjävel man tänkt döda, så dyker det upp någon randomsnubbe och tänker "jag ska nog döda samma gubbe som den där personen, höhö". Sedan börjar den slå på gubben som JAG slår på. Snor mina kills osv. ÅÅÅÅÅH. Arg jag blir.
Man dödar sina egna jävlar. Inte någon annans. Det är ju självklart okej att hjälpa till att döda folk då man spelar i grupp, men då har man ju sett till att man är i "partyt". Vill döda folk som snor mina kills.

Sen om man är en healer eller något, så kan man ju självklart heala ens liv, och på det sättet hjälpa. Men fuck no att man börjar slå på den. Då får jag ju inte loota gubben som dödats. (Jag är typ besatt av att loota, ja.)

Alla som spelar sådana spel och gör sådär, borde inte få spela. For real. Ska söka upp varje jävla människa som gör så och bögmörda dom. Hihi!



true shit.



<3



Jag och min flickvän då vi hade lite mys i sängen imorse. Hon är ju fööööör snygg!

















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0