Flick/pojkvänners irriterade kommentarer

Stör mig verkligen på såna där gulliga facebookpar.
Haha nä, kanske inte riktigt...
Men ni vet då typ en person har bytt visningsbild, eller varför inte lagt upp en loggbild på sig själv? Och partnern ser den på en gång!
Vad ska han kommentera?

*tänker lite*

jaa. Vafan är en lämplig kommentar?

Varför inte säga typ "Vad snygg du är (älskling) :)". Eller något liknande. Älskling står i parantes för att det beror ju helt och hållet på om man sagt det till varandra, eller om man precis blivit tillsammans. BRA, då vet ni.

Varför kan inte partnern skriva en sån "gullig" (idiotisk) kommentar istället? Varför varför varför?

Nääääääää, vet ni vad den gör istället?
Jo, den skriver "<3"

Jaha? Du tänker kanske såhär "jag har redan sagt till min flick/pojkvän att h*n är snyggast, finast, sötast, underbarast, sexigast, osv osv. Det går ju inte att säga en gång till, så jag klickar iväg ett hjärta, så folk förstår att jag tycker om henne."

MEN AHRRRRRRGG!

Gör inte det!

Möjligtvis att du skriver en gullig "du är så fin babe" (känner nu att jag hade kunnat göra en riktigt fin videoblogg av detta, men det vill jag inte.) HAHAH okej, nä. Det lät BARA lame.
Nej men ni fattar kanske vad jag menar ändå?

Skriv en värd kommentar som att din partner "alltid är så fin", "sötaste", "du är så vacker älskling" osv. Ni fattar, såna där kommentarer som dom flesta ger varandra.

Sluta med dom dumma "<3", eller varför inte "du vet att jag älskar dig." Eh ja? Om nu din partner inte skulle veta att du älskar den, skriver man det på facebook, på en profilbild? NAAAAAAE. Idiot.

Ni behöver inte visa att ni är det perfekta paret, som skickar snuttegull till varandra, (speciellt på profilbilderna, glöm ej det.) ni kan isället hålla käften på internet, men då ni ses kan ni ju vara sådär supergulliga, som gör att folk i närheten vill spy regnbågar?

FATTAR NI?

Det hoppas jag.

Och jag hoppas att ni lärt er något nytt nu.


(Kan tillägga detta: om du tar illa upp, och kommentarer, gör det om du vill. Men jag står för min åsikt, och du kommer förmodligen inte kunna ändra på den, hihi puss.)




























HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0